niedziela, 23 kwietnia 2017

Wiosenne magnesy


W tym całym zagonieniu i wyczerpaniu, jakie ostatnio na co dzień są moim udziałem, sama nie mogę wyjść z podziwu, że udaje mi się czasem w porywach coś... wyczarować ;-)
Tym razem zrobiłam kilka krótkich serii magnesów na lodówkę. Oprócz typowo wiosennych motywów, były też uniwersalne. Pretekstem do radosnej twórczości, stały się oczywiście zajączkowe prezenty... Większość rozdałam (i co najważniejsze bardzo się spodobały), 2 zostały u mnie, a kilka jest na sprzedaż (10 zł od sztuki + przesyłka; no chyba, że ktoś zdecyduje się na odbiór osobisty)- na mojej lodówce panuje taki tłok, że muszę dokonywać selekcji...
Z tą czarną gliną, eksperymentowałam po raz pierwszy:


Piesek i czerwony nietoperz, wciąż nie mają swoich domów. Batman w biały wzorek, pofrunął na prezent ;-)


Z powyższych piesków, dwa na dolnej części fotografii, już gdzie indziej, szczęśliwie merdają ogonkami. Dwa na górnej: żółto-pomarańczowy i czarno czerwony, czekają na adopcję ;-)
Z kotków, wolny pozostał ten u góry zdjęcia:


A jak wiosna - to i ptaszęta! :-D


Skrzydlaty z prawej, wybarwił się tak rewelacyjnie, że siłą rzeczy, musiała pomieścić go moja lodówka. Skrzydlaty z lewej - nadal jest do wzięcia...


Ptaszka z lewej strony kadru, zostawiłam sobie eksperymentalnie tak, by ten niebieski nie czuł się samotnie na zatłoczonej lodówce. Pozostałe 3 - znalazły 3 inne domki...


Poniżej, dwa trafione prezenty dla dwóch bliskich, serdecznych Osób...


A to już domorosłe próby uatrakcyjnienia zwykłych, tanich torebek "eko". Trochę "dekupażu" i brokatu. Co o nich myślicie?




8 komentarzy:

  1. pieski, netoperki i ptactwo
    totalnie mnie rozbroiło!!!
    moja Córcia wyrażała jako i ja
    zachwyt nad magnesem od Ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieplutko mi się w serduszku robi. Niech moja ceramiczna kocina strzeże dostatku w Waszej lodówce :-)

      Usuń
  2. Magnesy są niesamowite i całkowicie doskonałe :)
    A mój ptaszorek cieszy oczy na lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci serdecznie :-)
      Cała przyjemność po mojej stronie.

      Usuń
  3. Śliczności, zwłaszcza baranki. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowo, został mi jeszcze jeden z tych białych. Chcesz?

      Usuń
  4. Dziękuję gorąco, Kasieńko :-D

    OdpowiedzUsuń