środa, 6 lutego 2013

Ekologiczna TORBA z fotografią i aplikacjami.

Dziś przerwa w renowatorskiej tematyce, bo i mnie się nieco przejadła. Zatem, dla odmiany proponuję coś pod szyldem: "hand - made".
Wykonanie poniższego przedmiotu, kosztuje w najgorszym wypadku 30 zł.


Ekologiczną torbę na zakupy możemy zrobić przynajmniej na 3 sposoby:

- uszyć samemu z bawełny i we własnym zakresie zaopatrzyć ją w nadruk, oraz zdobienia
- wykorzystać gotową torbę reklamową, jeśli ma jedną gładką stronę
- dopłacić do gotowej torby, w punkcie zajmującym się drukiem cyfrowym, gdzie złożymy zamówienie na wykonanie obrazka

Najtańsza, ale też oczywiście najbardziej czasochłonna, jest metoda pierwsza. Dobrze, jeśli możemy w domu, lub w pracy zrobić taki nadruk.

Metoda druga, jeżeli posiadana przez nas, zbędna torba, np.: z logo apteki, ma tkaninę dobrej jakości, jest równie tania, szybsza w wykonaniu, ale niestety, wyklucza otrzymanie przedmiotu przeznaczonego na prezent.

Metoda trzecia, zamyka się w kwocie zbliżonej do 30 zł, jeśli doliczymy też koraliki. Wymaga od nas minimalnego nakładu czasu i pracy (jedynie wybór zdjęcia i dodanie haftów, lub aplikacji) - jeśli jeszcze kwestię dostawy załatwi za nas Poczta Polska. Zatem to idealna metoda, dla osób, pragnących wręczyć komuś jedyny w swoim rodzaju upominek.
Niestety, jeśli nie znamy firmy, której zlecimy realizację naszego projektu, możemy naciąć się przykro na jakość materiału i wykonanie. Wiem, co mówię, ponieważ skorzystałam właśnie z trzeciej metody. 

Zaczynamy od wyboru zdjęcia. Ja postawiłam na fotografię z cyklu, nad którym pracowałam kilka lat:



Przy okazji, chcąc by projekt wyglądał profesjonalnie, poprosiłam w tej samej cenie, o zamieszczenie mojego logo.


 Jakość druku niestety mnie nie zwaliła, ale to pierwsza taka torba, jaką robiłam, więc nie mam skali porównawczej.



Największą jednak porażką, okazał się rzadki materiał i krzywo wszyte uszy. Zastanawiałam się, jak duży stopień nieudolności cechował szwaczkę. Wykonanie zakrawało na debiut!
Dobrze, że i tak, chciałam w tamtym miejscu zamieścić motyw roślinny.
Aplikacje przygotowałam wcześniej, podobnie jak szklane koraliki z nieużywanych, dość niepraktycznych nawet jak moje małe wymagania, bransoletek.







No, i gotowe!



Jeśli ktoś chce, może jeszcze przymocować do ucha zawieszkę w folkowym stylu:



2 komentarze:

  1. Jestem pod wrazeniem tworczosci :-) ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Torba naprawdę jest bardzo prosta w wykonaniu, zatem zachęcam do zrobienia własnej wersji:-)

    OdpowiedzUsuń